maandag 13 juni 2016

Aardvark Love


Bijna iedereen heeft wel een lievelingsdier, of misschien zelfs wel meer dan één. Meestal zijn het schattige, knuffelige of aandoenlijke dieren. Zo heb ik zelf altijd een zwak voor rendieren en giraffen en hertjes, en in de categorie huisdier is mijn lievelingsdier de poes, en dan natuurlijk in het bijzonder onze eigen Louie :-)

Maar ik heb ook wat met … jawel, aardvarkens. Als ik met man en zoons naar Burger’s Zoo ga (en dat komt regelmatig voor), gaan we altijd even bij ze langs in de bush. In het voorjaar konden we zelfs op kraambezoek bij heuse baby-aardvarkens! Aardvarkens zijn zo aandoenlijk met hun lange poten en lange neus. Niet heel schattig of knuffelig misschien, maar daar heb ik iets op gevonden. In het superleuke boek Edward’s Menagerie van Kerry Lord  staat een te lief patroon van een aardvarken! 


                   
Het kon dus niet anders, of in ons huishouden zou er een zacht en snoezig en zeer knuffelbaar aardvarkentje bij komen!


Heb jij al eens een van jouw lievelingsdieren gehaakt?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten